1.48 godzin 7/10
2.Miliony Brewstera 6/10
3.Ostatni sprawiedliwy 6/10
4.Wojownicy 5/10
5.Ulice w ogniu 5/10
6.Następne 48 godzin 5/10
7.Champion 4/10
8.Wstęp wzbroniony 4/10
9.Czerwona gorączka 4/10
Wojownicy, 48 Godzin, Johnny Handsome, Miliony Brewstera, Ulice w ogniu, Czerwona gorączka...
Jedynie Ostatni Sprawiedliwy mu nie wyszedł :) A poza tym uznanie i szacun, ten pan mi podarował
kawał dzieciństwa!
Reżyser klasy Michaela Manna. Mistrz w ukazywaniu męskich relacji na ekranie. Swietny styl filmowania miejskich krajobrazów,zwłaszcza ich brudnych,ciemnych zaułków. U Hilla Bandzior to Bandzior, a Twardy Glina,to Twrady Glina. Wszystko w tonie bardzo realistycznym.
W 2019 roku Hill zaprezentował swoje nowe dzieło, "The Cowboy Iliad", w którym powrócił do podstaw, czyli oralnej tradycji opowiadania historii. Opowieść traktuje o strzelaninie w Newton w stanie Kansas w 1871 roku oraz jej owianych legendą konsekwencjach.
Wystarczy poszukać na YouTube: Walter Hill - The Cowboy...
Mam takie pytanie odnośnie filmu 'Miasto Boga". Czy Walter Hill nie był jednym z producentów tego filmu? Dawno oglądałem ten obraz, ale wydaje mi się, że gdzieś tam mi przemknęło jego nazwisko. Nie włączę teraz filmu, nie będę też się zagłębiał w to czy był, czy nie był. Wydaje mi się jednak, że pamięć mam dobrą. A...