1. Ghost
2. Dirty Dancing
3. Point Break
mój top 3
mam sentyment do lat 80-tych "Stalowy Świt" i "Wykidajło" oglądałem na kolonii ze starszakami hehe
1.Na fali
2.Czarny pies
3.Uwierz w ducha
4.Youngblood
5.Grandview USA
6.Prawo krwi
7.Wykidajło
8.Stalowy świt
Kolejnośc przypadkowa :)